import pygame
 
OKNO_SZER = 800
OKNO_WYS = 600
FPS = 60
 
PALETKA_WYS = 80
PALETKA_SZER = 20
PIŁKA_R = 10
 
PALETKA = (255, 255, 255)
PIŁKA = (255, 255, 255)
TŁO = (0, 0, 0)
 
pygame.init()
okienko = pygame.display.set_mode((OKNO_SZER, OKNO_WYS), 0, 32)
pygame.display.set_caption("Przykład Ponga")
zegarek = pygame.time.Clock()
 
gracz1 = pygame.Rect(0, OKNO_WYS//2-PALETKA_WYS//2, PALETKA_SZER, PALETKA_WYS)
gracz2 = pygame.Rect(OKNO_SZER-PALETKA_SZER, OKNO_WYS//2-PALETKA_WYS//2, PALETKA_SZER, PALETKA_WYS)
piłka_x = OKNO_SZER//2
piłka_y = OKNO_WYS//2
 
graj = True
while graj:
    for zdarzenie in pygame.event.get():
        if zdarzenie.type == pygame.QUIT:
            graj = False
 
    okienko.fill(TŁO)
 
    pygame.draw.rect(okienko, PALETKA, gracz1)
    pygame.draw.rect(okienko, PALETKA, gracz2)
    pygame.draw.circle(okienko, PIŁKA, (piłka_x, piłka_y), PIŁKA_R)
 
    pygame.display.update()
    zegarek.tick(FPS)
 
pygame.quit()