import pygame OKNO_SZER = 800 OKNO_WYS = 600 FPS = 60 PALETKA_WYS = 80 PALETKA_SZER = 20 PIŁKA_R = 10 PALETKA = (255, 255, 255) PIŁKA = (255, 255, 255) TŁO = (0, 0, 0) pygame.init() okienko = pygame.display.set_mode((OKNO_SZER, OKNO_WYS), 0, 32) pygame.display.set_caption("Przykład Ponga") zegarek = pygame.time.Clock() gracz1 = pygame.Rect(0, OKNO_WYS//2-PALETKA_WYS//2, PALETKA_SZER, PALETKA_WYS) gracz2 = pygame.Rect(OKNO_SZER-PALETKA_SZER, OKNO_WYS//2-PALETKA_WYS//2, PALETKA_SZER, PALETKA_WYS) piłka_x = OKNO_SZER//2 piłka_y = OKNO_WYS//2 graj = True while graj: for zdarzenie in pygame.event.get(): if zdarzenie.type == pygame.QUIT: graj = False okienko.fill(TŁO) pygame.draw.rect(okienko, PALETKA, gracz1) pygame.draw.rect(okienko, PALETKA, gracz2) pygame.draw.circle(okienko, PIŁKA, (piłka_x, piłka_y), PIŁKA_R) pygame.display.update() zegarek.tick(FPS) pygame.quit()