Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


dyplomanci:jak

Jak się zgłosić?

Całość opiszę w 3 krokach. Abyśmy mogli współpracować:

  1. ustalamy tematykę,
  2. ustalamy brzmienie tematu,
  3. zgłaszamy temat.

Tematykę ustalamy indywidualnie, trzeba przejść przez poniższą procedurę:

  1. Przychodzimy na konsultacje porozmawiać o zainteresowaniach i możliwej tematyce.
  2. Wysyłamy e-mail z podsumowaniem ustaleń.
  3. Na e-mail w odpowiedzi (po pewnym czasie, proszę się nie martwić, jeśli to potrwa) wysyłam propozycję tematyki.
  4. Przychodzimy na konsultacje porozmawiać o zaproponowanej tematyce.
  5. Kroki 2–4 powtarzamy, aż oboje będziemy zadowoleni z tematyki lub zrezygnujemy ze współpracy.

Pierwsze $n$ osób, które ustalą ze mną tematykę ma miejsce na pisanie pracy. $n$ zależy od rodzajów prac i mojego obciążenia zajęciami w danym semestrze. Absolutny limit na rok akademicki, to

prace inżynierskie $+$ prace licencjackie $+$ $1.5$ prace magisterskie $\leq$ $12$.

Zwykle staram się nie brać więcej niż 5 prac inżynierskich oraz 5 prac licencjackich i magisterskich łącznie, choć jeśli dużo tematów mnie zaciekawi, mogą być wyjątki. Jeśli dla kogoś zabraknie miejsca, wciąż możemy ustalić tematykę — albo ktoś poczeka w kolejce (miejsca czasem się zwalniają, gdy ktoś rezygnuje), albo pójdzie do innego promotora już z pomysłami.

Po ustaleniu tematyki i „zaklepaniu” miejsca, reszta się zadzieje (spokojnie, znów może chwilę potrwać). Dalsze kroki to:

  1. Wysyłam mailem propozycję literatury i tematu, ustalamy czy jest OK.
  2. Wysyłam mailem propozycję szczegółów realizacji tematu, ustalamy czy jest OK.
  3. Zgłaszam temat w systemie elektronicznym.
  4. Czekamy na akceptację tematu przez wyznaczonych pracowników wydziału i zatwierdzenie przez radę dyscypliny naukowej.
  5. Drukuję dokumenty z systemu, umawiamy się na ich podpisanie.

Przed ostatnim krokiem nie załatwiamy nic na papierze, żadnych podpisów ani nic takiego.

dyplomanci/jak.txt · ostatnio zmienione: 30.09.2019 16:44 przez Andrzej Giniewicz